Subject: Ed: 5-5/24/7157-1
From: Kädi-Liis Sepp <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jul 2024 10:05:30 +0300

Tere.

Palun allolev kiri Deltas registreerida järgmise toimiku juurde: 
5-5/24/7157-1

Kädi-Liis

Saatja: Kevin Kõnd <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 9. juuli 2024 16:35
Adressaat: Kädi-Liis Sepp <[email-masked]>
Koopia: Kerli Saar <[email-masked]>
Teema: 5-5/24/7157-1

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tänan Teid asjaoludele tähelepanu juhtimast.

Küsiksin siinkohal paar täpsustavat küsimust, et teaksime edaspidi 
korrektselt toimida.

1.	KSA bännerreklaam – Mõistan, et puudub tegevusloa number – palume 
kindlasti kliendil edaspidi selle enda bännerile lisada. Teiseks mainite, et 
tegemist on üleskutsega. Kas antud juhul oleks korrektne olnud sõnastus 
“Tasuta silmauuringul osalenute vahel loositakse välja 500€ kinkekaart!” või 
näiteks “Silmauuringutel osalenute vahel loositakse välja 500€ kinkekaart. 
Silmauuring on tasuta”? Kui teil on oma nägemus kuidas oleks korrektne 
sõnastus siis palun andke teada, et saaksime järgmisel korral toimida 
õigesti ja kõik oleks vastavuses seadusega.

2.	Synlab – Sooviksin siinkohal infot selle kohta kus kohas täpselt ja 
kuidas ületab artikkel tegevuse tutvustamise piiri ning kuidas seda piiri 
ületamist vältida.

Parimate soovidega,

Kevin Kõnd

Veebireklaami müügijuht

Postimees Grupp AS

+372 5324 6010

postimeesgrupp.ee